Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2016 10:08 - НА РАЗХОДКА ИЗ ВИТОША - 1
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 3393 Коментари: 3 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
     В този постинг ще поместя картини от Витоша - планината, която посещавам много рядко. Тази планина също е много красива - тя е красотата на София и богатството на софиянци. Но...и по нея турустическият поток намалява, това ще бъде темата на втората част от постинга ми. Промените в живота на хората са очевидни и мястото им сред природата минава на все по-заден план. 


image



image

      Снежно същество опитва да се покатери по ствола.

image



image



image



image

                                                          Зимна приказка

image

                                                         Снежна целувка

image



image

                                   Същество от сняг, което спи на дървото.

image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image

Моят приятел при тази разходка. Веднага се ориеентира кой ще му даде храна.

image


   С красивите картини - до тук. Следващите посвещавам на блогъра jelesov.blog.bg с подкана освен против постингите ми за музиката, да напише нещо и против постингите ми за природата ни. Давам му достатъчно мотиви - картините ми от този постинг които да го вдъхновят да напише нов постинг срещу мен. Уверявам го,  пак ще го турнат на Първа страница. Картините, които следват са по-мрачни, но те биват осветявани от портретите на две личности, които вероятно заемат централно място в живота му.


image



                         image



image



image



image






Гласувай:
8



1. sestra - О... това Крупская ли е?
01.02.2016 15:53
Имала е тежка форма на хипертиреоидизъм :(
Очарована съм от зимните гледни точки. Магическо време си хванал и малките издайничества за това.
цитирай
2. planinitenabulgaria - Още един има за дианоза,
01.02.2016 19:05
sestra написа:
Имала е тежка форма на хипертиреоидизъм :(
Очарована съм от зимните гледни точки. Магическо време си хванал и малките издайничества за това.


тоя със сифилистичните гуми в мозъка и разпаднатите му тъкани.
цитирай
3. born - Плюс за първата част от постинга !
01.02.2016 21:40
Красота !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12185077
Постинги: 4545
Коментари: 10754
Гласове: 18319
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031